Certificaat voor bristolshop.be/be_nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 980 Trusted Shops beoordelingen sinds 31-08-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 980 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Super
Uitstekend

Alles is naar wens verlopen.
Uitstekend

Wanneer veel webistes 'lerering binnen 24u' aabieden lijkt dit natuurlijk lang, maar al bij als heb je de bestelling ook nog redelijk snel.
Uitstekend

Het produkt in goede orde ontvangen.

website heel toegankelijk
snelle bevestiging van bestelling
kleedje dag nadien geleverd...
maat en kwaliteit zoals beschreven
TOP

Super en uitstekende bediening
Uitstekend

Ben over de hele lijn zeer tevreden en de website is zeer overzichtelijk .
Doe zeker zo voort .

Service zoals verwacht.

Heel tevreden
Goed

Alle bestellingen waren in orde op tijd geleverd.

alles ok
Uitstekend

Snelle levering, alles in orde

ik geef 9 op 10

Uitstekend

Wij zijn heel tevreden over onze bestelling, het is tijdig geleverd en zonder schade en goede service. Vijf sterren dik verdiend
Uitstekend

Mijn pakje was niet op tijd geleverd en ook geen reden gekregen waarom het pakketje verdwenen was. Maw leertijd niet regespevteerd
Niets beloven wat niet waargemaakt word
Matig

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 24-04-2017
Bedankt voor jouw bericht. Als je kiest voor levering in een winkel, dien je inderdaad rekening te houden met een levertijd van 5 tot 7 werkdagen. We hebben jammer genoeg moeten vaststellen dat jouw bestelling vermist was. Gelukkig gebeurt dit uitzonderlijk en we bieden hiervoor onze excuses aan. We hebben dan ook je bestelling onmiddellijk een tweede keer naar de winkel verstuurd.

Trage levering
Redelijk

alles is goed verlopen geen probleem

Uitstekend

Super service ga zeker nog online bestellen doe zo verder super

Goede dienst
Uitstekend

De levering zou uitstekend zijn als die nog een beetje sneller kon zijn.
Goed

Supertevreden over het filiaal Ter Ferrants te Kortrijk/Kuurne. Altijd supervriendelijk en er heerst een aangename sfeer. Je voelt je er als klant echt welkom Dikke pluim voor het team daar
Ook de webshop zit knap in elkaar.
Thumbs up
Uitstekend

kreeg een mail op zaterdag 16-04 dat bestelling in winkel aangekomen was,dit bleek echter onwaar.Pas aangekomen op dinsdag 18-04,dus slechte organisatie.
Goed

Geen klachten en geen problemen bij een probleem. Top

ghm
Goed

Verkeerde schoenmaat geleverd en schoenen waren helemaal verkleurd aan de randen al

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 24-04-2017
We betreuren dat de schoenen niet aan je verwachtingen voldeden. We zien dat je ze al bent gaan omruilen.

Het duurt echt te lang eer de bestelling er is. 10 april besteld, nog niks in huis.
Slecht

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 24-04-2017
Bedankt voor je melding. Eén van de door jou bestelde artikelen was op het moment van je bestelling niet op voorraad in het logistieke centrum maar wel in één van onze winkels. Daarom gold een verlengde levertijd voor jouw bestelling. We bieden hiervoor onze excuses aan.

Vriendelijke bediening bij afhaling
Goed

De levering kon niet opgevolgd worden, ik had 2 jeansbroeken besteld. De duurste scheurde meteen toen ik ze paste. En de dame aan de telefoon zei dat de broeken gingen afgeleverd worden maar ze waren al aangekomen....

bristolshop.be/be_nl antwoordt: 24-04-2017
Wat jammer dat de broek niet aan je verwachtingen voldeed. Je mag uiteraard naar een winkel in je buurt gaan met het retourformulier en je broek om je klacht voor te leggen. Als het een kwaliteitsklacht is, zal je op een gepaste manier vergoed worden.

goede, snelle levering
Uitstekend

Pakje heel vlug en correct verstuurd

Top
Uitstekend

goede levering online ,doch iets te ruim van maat, omgewisseld in de winkel en moest mn online korting van 6 euro terug betalen ?????
Goed

Ales perfect verlopen. Ook de terugname van de niet passende stuks. Geen probleem om deze terug te brengen naar de winkel
Goed

alles zeer goed verlopen. bristol doet wat het beloofd.
Uitstekend

Onduidelijkheid over retourprocedure, 1 winkel wilde niet aannemen, andere winkel bood eerst tegoedbon, daarna wel cash terug.
Op het retourdocument staat dat het rekeningnummer moet genoteerd worden, toch casg gekregen, dit mag duidelijker.

Leuke schoenen.
Uitstekend

Verkoopster was niet aangenaam in de omgang

bristolshop.be/be_nl

bristolshop.be/be_nl werd op 24-02-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lochtemanweg 15

België
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Baens
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met bristolshop.be/be_nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen