Certificaat voor hunkemoller.be (NL)

No. X5395E1D3A8FA29CFF152DEEFA4C7C05A

Bevestigd door
Bedrijfsleider Trusted Shops GmbH
Informatie over de winkelier
Details en voorwaarden van de Trusted Shops-garantie

Beoordelingen voor hunkemoller.be (NL)

Uitstekend

4.50/5.00

• 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.549 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.824 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

vlotte levering van de bestelde producten
Goed

kan beter, levering via UPS fout in website

Snel en makkelìjk.
Goed

Duurt lang voor het ter beschikking is

alles in orde

Goede kwaliteit

De producten zijn v
Goed

Niet alle dezelfde maten zijn even van formaat er zit verschil op vb tussen medium en medium
Goed

Mooie producten, jammer dat de verzendkosten niet gratis zijn.

heb verleden week een retourzending gedaan 1 BH nog geen terugbetaling gekregen
Goed

gratis leveringskosten vanaf een bepaald bedrag zou mij sneller doen kopen

Goede hulp gekregen
Goed

Ik heb gekregen wat ik besteld had ....nogal vrij vlug ontvangen ....Ook netjes verpakt ....

geen problemen gehad
Goed

Ik had geen bevestigingsmail ontvangen dat mijn producten geleverd waren.
Wel de aankondiging dat ze vertrokken zijn.
Blijkt dat ik geen sms gehad heb omdat mijn gsm nr foutief was .

Al bij al, tevreden.
Goed

De tijd tussen bestellen en levering was wel lang
Goed

Vlotte levering, knappe service en topkwaliteit zoals steeds
Goed

het duurde wel erg lang voor de zending in de winkel lag. Het winkelpersoneel was erg vriendelijk en begripvol, ook toen ik voor de derde keer kwam informeren of het pakje al aangekomen was.

Leveringstermijn is te lang
Goed

Perfect passende bhs voor weinig geld uitstekend
Goed

Hunkemuller komt zijn voorwaarden en verwachtingen na. Ik spreek hier over de levertermijn, kwaliteit van de producten, service... Alles verloopt zoals het hoort.

Was goed
Goed

Mooie verpakking en snelle levering
Goed

Correcte info ivm levering en evt terugsturen
Goed

Prima geregeld bestelling en verzending
Goed

Levering heeft langer geduurd dan voorzien, blijkbaar ergens een foutje op de website voor online bestellen......product is perfect, neem altijd dit model
In de winkel zegt de ene verkoopster bij overhandiging van pakketje dat ik nog moet aanschuiven aan kassa, verkoopster aan kassa zegt dat dit niet nodig was, dat de andere verkoopster enkel mijn handtekening nodig had op het documentje.
Goed

Duurde toch wel lang eer de broekjes in de winkel konden afgehaald worden.
Goed

De bestelling was correct en alles was mooi ingepakt.

Goed

Alles is normaal (goed) verlopen.
Bedankt.
Goed

Zeer tevreden over Hunkemoller in het algemeen. Deze ketting is leuk maar wel wat aan de duurdere kant als men prijs en kwaliteit vergelijkt ....
Goed

Op de site lijkt alles soms iets beter.

top
Goed

De levering zou wat mij betreft iets sneller mogen. Levering in winkel zonder betaling van verzendingskosten is prima. Gekochte bh's zijn goed voor de gevraagde prijs. Jammer genoeg breken de sluitingen binnen het jaar in twee.

prima
Goed

Over de hele lijn tevreden. Deze keer wel wat langer dan anders moeten wachten. Op zich geen probleem, maar geen perfecte punten dus...

Alles ok

Snelle levering.
Goed

Mag iets sneller geleverd worden. Super service in winkel Mechelen.

hunkemoller.be (NL) klantbeoordeling

hunkemoller.be (NL)

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.be (NL) werd op 16-11-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze Omni-Channel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Frankrijklei 65 bus 7/8

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.be (NL).

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen