Certificaat voor hunkemoller.be (NL)

No. X5395E1D3A8FA29CFF152DEEFA4C7C05A

Bevestigd door
Bedrijfsleider Trusted Shops GmbH
Informatie over de winkelier
Details en voorwaarden van de Trusted Shops-garantie

Beoordelingen voor hunkemoller.be (NL)

Uitstekend

4.50/5.00

• 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.288 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.353 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Goed. Op tijd en wat ik er van verwacht had.
Goed

Ik had online een beha besteld die vrij snel geleverd is.
De beha paste echter niet, dus wou ik die retourneren. Er is iets fout gegaan bij het retourneren, waardoor ik minder geld zou terugkrijgen dan eigenlijk zou moeten. Ik heb uiteindelijk zelf moeten bellen naar de klantenservice, want de kassierster begreep het probleem niet zo goed.
Goed

Op tijd geleverd en producten zoals gewenst :)
Goed

Juiste maat, thuis geleverd, mooi afwerking. Ik ben er blij mee
Goed

Elke levering is altijd prima verpakt
Goed

Het product zag er precies uit zoals op de foto en werd netjes geleverd.
Goed

Verkeerde maat slip geleverd. Soms wel erg kritisch bij retouren. Over het algemeen echter heel tevreden
Goed

Alles netjes en snel ontvangen
Goed

De service en de levering verliep vlekkeloos en was dik in orde. Ook de producten zijn van zeer goede kwaliteit.

Goede service
Goed

Snelle en correcte levering in de winkel.
Goed

de levering was pas na 8 dagen ipv 4. De producten vielen tegen. De service was in orde
Goed

Pakketje was veilig en wel, goed aangekomen.
Goed

Snel geleverd en goede service
Goed

ik vond het een goede ervaring ik had alleen problemen om te betalen met de app ik kreeg telkens een fout melding 4/5

Goede maten

alles ok
Goed

Vlotte levering, product mooi verpakt.

Prima verloop
Goed

Steeds de correcte bestelling, enige nadeel is de langere wachttijd op je bestelling.

Zeer goed
Goed

Levering was niet zo snel

producten en levering uitstekend
sommige producten in promotie en toch niet meer te krijgen, ohdanks ze nog aangeboden worden

prima product , super prijs
Goed

goede producten, producten zeker naar wens.
alleen jammer dat je geen mailtje krijgt wanneer het juist geleverd wordt thuis, in de winkel laten leveren en dan krijg je het wel
Goed

Lange levertijd naar de winkel. Voor de rest alles super
Goed

Alles is steeds correct verlopen.
Goed

Product oké, bediening iets mnder
Goed

Is het normaal dat de verkoopster mijn doos in de winkel opent en alles ik de zak steekt ? En mijn retour sticker ook mee in de zak steek ? En wat als er bv en artikel niet past wat ben ik dan zonder doos ?? Plus verkoopsters vond ik niet zo vriendelijk Mvg
Goed

Ik hou van deze winkel is de EG-pay ondergoed perfect haha Nee scam, als op een dag je commende KOMEN niet 1,2 dagen, meer Wachten mainteant is het later Waar koop ik ondergoed mes terwijl de korte is CAS een goede winkel;)
Goed

Geleverd in de winkel. Zeker OK, maar duurde toch even.

Doe zo verder

Alles is vlot verlopen
Goed

Lang wachten en onduidelijke mails over de verzending

Steeds vernieuwende collecties.
Zeer vrouwelijke sportoutfits en uitdagende private collecties.
Zit ook comfortabel.

goed
Goed

Ben tevreden over mijn aankopen
Goed

Zeer tevreden over de producten en bij levering in de winkel verloopt alles redelijk vlot en binnen een aanvaardbare termijn. Ik zou klanten afraden om aan huis te laten leveren, ik heb dit een paar maanden geleden gedaan en heb toen minstens 2-3 weken moeten wachten op de levering.

Snelle levering

alles was in orde

hunkemoller.be (NL) klantbeoordeling

hunkemoller.be (NL)

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.be (NL) werd op 16-11-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze Omni-Channel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Frankrijklei 65 bus 7/8

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.be (NL).

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen