Certificaat voor hunkemoller.be (NL)

No. X5395E1D3A8FA29CFF152DEEFA4C7C05A

Bevestigd door
Bedrijfsleider Trusted Shops GmbH
Informatie over de winkelier
Details en voorwaarden van de Trusted Shops-garantie

Beoordelingen voor hunkemoller.be (NL)

4.47/5.00

• 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.820 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.821 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Weinig contact of briefing over de producten. Die je terug stuurt.
Goed

Levering in de shop (gratis optie).
Voor niet passende artikels kun je die terug sturen in de winkel.
Goed

De bestelling is vlot en correct verlopen.
Goed

De verpakking is heel mooi en verzorgd, Echt een mooi cadeau dat je toegezonden krijgt. Heel mooi om te ontvangen.
Goed

Prima service. Goede prijs/kwaliteit.
Goed

Ik heb nooit een email ontvangen met het bericht dat mijn bestelling klaar lag, ik heb wel een herinneringsmail gekregen Daardoor dat ik maar 3sterren geef voor levering.

Alles prima afgeleverd.
Goed

De producten zelf van Hunkemoller zijn top en de levering naar de winkel is op zich ook niet slecht. Het is enkel jammer dat je niet kan leveren aan huis voor een redelijke verzendkost. Zelfs als je voor 80 euro besteld moet je nog steeds 4,95 verzendingskosten betalen en je krijgt hiervoor niet eens een tracking code. De verzendingskosten zouden toch naar beneden mogen
Goed

Prima kwaliteit en service is prima

goed, geen opmerkingen
Goed

Was mooi optijd in de winkel te leuven vriendelijk ik heb hem in de winkel nog eens bezien en alles was ok ik doe het zeker nog eens en beveel het aan

maat komt niet overeen
Goed

Snelle juiste levering, mooi verpakt.

alles was ok

goede prijs/kwaliteit verhouding

goede prijs/kwaliteit verhouding
Goed

Snel, goeie service, goed product
Goed

Van 1 bh was een strikje af en ik had in al mijn ander bh's gekeken naar de maat en zijn allemaal dezelfde maat. Maar de nieuwe spannen heel hard.
Goed

Snelle en correcte levering.
Goed

Goederen retour gestuurd omdat ze te groot waren
Goed

We hoopten op een snellere levering. Wel heel tevreden wat betreft de producten
Goed

Het is jammer dat je als leveringspunt geen Bpost winkel kan aanduiden, dit zou nog makkelijker zijn. De producten vind ik altijd goed, ik neem ook steeds dezelfde modellen dan kan dit niet tegenvallen. De service is ook altijd goed, meestal vriendelijk personeel.
Goed

Goede levering, heel vriendelijke service, geen problemen om te retourneren.

Heel tevreden
Goed

De tijd tussen bestelling en levering duurt lang.
Goed

Heb geen bevestigingsmail gekregen wanneer mijn bestelling in de winkel is toegekomen. Ben zelf na een week in de winkel gaan vragen of de bestelling toegekomen was. De verkoopster was heel vriendelijk en heeft wel tot 10x toe haar excuses aangeboden . Dit is niet de eerste maal dat dit gebeurt bij een online bestelling af te halen in een winkelpunt.

Snelle levering, goed product
Goed

ophalen in winkelpunt zeer makkelijk

prima geregeld
Goed

Snelle service, perfect verlopen levering. Helaas pastte de bh niet mooi aan. Retour dus en ook dit helemaal volgens wens. Snel en professioneel.
Goed

Zeer goede service.1item was gepast ,het andere te groot.onmiddelijke terugname en nieuwe bestelling in de winkel.zeer behulpzaam winkelpersoneel.

Voeding bh zit goed
Enkel spijtig dat er vanboven aan het kant al beetje kapot is.
Aangezien ik hem vrij snel nodig heb, kan ik deze dus niet terugsturen omdat ik dan niet op tijd een nieuwe heb.
Goed

Het duurt lang voordat de goederen in de winkel kunnen worden afgehaald
Goed

Snelle services. Alles juiste maat en in orde.
Goed

Winkeljuffrouw moest lang zoeken naar de bestelling.
Product is super Beter dan verwacht: comfortabel, zacht, warm.

Alles top
Goed

Alles perfect verzonden, ben al heel lang klant bij Hunkemolor.
En one line bestellen is zeer gemakkelijk als je niet meer zelfstandig buiten kan komen. Goede service.
Goed

Geen berichtje gekregen dat bestelling in winkel beschikbaar was.
Goed

Graag snellere levering. Bij andere firma's gaat dit een stuk sneller.

Zeer al dente

hunkemoller.be (NL) klantbeoordeling

hunkemoller.be (NL)

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.be (NL) werd op 16-11-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze Omni-Channel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Frankrijklei 65 bus 7/8

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.be (NL).

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen