Beoordelingen voor be.avanceshoes.com/be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 81 Trusted Shops beoordelingen sinds 31-08-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 81 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snelle en correcte levering.

Mooie schoenen

Vlotte en correcte afhandeling
Dank U wel
Uitstekend

Alles is vlot verlopen. Geen probleem.

Bestelling ging vlot
Levering op tijd
Dat kan je alleen maar een uitstekende service noemen
Voor herhaling vatbaar

Uitstekend

Goede service en interessante prijzen.

oke

alles is correct verlopen

zeer vlotte levering.
Uitstekend

Alles mooi ingepakt ontvangen. Heel tevreden
Ik zal zeker nog bestellen

Snelle levering
Gemakkelijk te retourneren enz
Goed op de hoogte gehouden van wanneer ja pakje verzonden wordt, ...

Snelle goede service
Uitstekend

zeer snelle levering. zeer goede prijs-kwaliteit.
Uitstekend

Ik winkel heel graag bij Avance
Uitstekend

Een beetje moeilijk om te beoordelen als je de schoenen nog niet in je bezit hebt... En de levertijd is meteen ook het grootste minpunt. Zoals in zovele webshops is de werkelijke levertijd een pak langer dan beloofd... Goede punten: snelle, duidelijke en overzichtelijke website, gratis levering.
Matig

be.avanceshoes.com/be antwoordt: 11-01-2017
Voor levering in een winkel dient u rekening te houden met een levertijd van 5 tot 7 werkdagen na bestelling. De bestelling dateert van 4 januari en het pakket werd op 10 januari in onze winkel geleverd. In dit geval werd de aangegeven levertermijn dan ook gerespecteerd.

Alles snel toegekomen Goede service
Uitstekend

Levering is steeds correct en snel
Uitstekend

De koerier had geen bericht nagelaten en 's anderendaag is hij dan toch gekomen. De maat van schoenen correct, doch op doos 40 en op schoenen 39

be.avanceshoes.com/be antwoordt: 13-12-2016
De leveringsservice is in handen van Bpost. Wij betreuren dan ook dat de leveringstermijn, buiten onze wil om, niet gerespecteerd werd. Indien er een afwijking is tussen uw bestelling en de inhoud van de doos kunt u uiteraard steeds contact opnemen met onze klantendienst om deze zaak klantvriendelijk te laten afhandelen.

Heel goed
Uitstekend

Mail niet ontvangen om af te halen
Lintje los van één schoen

be.avanceshoes.com/be antwoordt: 04-11-2016
Wij danken u voor uw bericht en we betreuren dat de schoen niet aan uw verwachtingen voldoet. U mag gerust met de schoenen en het retourformulier teruggaan naar een Avance-winkel in uw buurt om de klacht voor te leggen. We zien dat we u verwittigd hebben via e-mail. Mogelijk is het mailtje terechtgekomen in uw spamberichten?

er waren vlekjes op de schoenen. Klantendienst heeft me een reinigingsproduct opgestuurd waarmee ik die heb verwijderd.
Goed

heb al 2 keer bij Avance besteld en heb nog geen slechte ervaring gehad en de schoen die ik besteld heb zitten prima
Uitstekend

heb al 2 keer besteld bij Avance en heb nog geen slechte ervaring gehad alles was prima verlopen en de schoenen zitten elke keer prima
Uitstekend

REDELIJK SNELLE LEVERING VAN CORRECTE SCHOENEN IN DE GEVRAAGDE WINKEL.SCHOEISEL HEEL GOED VERPAKT TEGEN BESCHADIGING;
Goed

De levering was op tijd en de verpakking was in orde.
Het product was goed ingepakt.

alles zoals het hoort
Uitstekend

Prima kwaliteit en goede service
Goed

super tevreden over de snelle service. De schoenen beantwoorden aan de verwachtingen en passen perfect
Uitstekend

Ik ben zeer tevreden : vlot kunnen bestellen en zeer snelle levering
Uitstekend

De aankoop van de schoenen was een goede beslissing, zijn uitstekend, voelen goed en warm aan. Zeker aan te bevelen

kan niet beter
Uitstekend

Ik ben zeer tevreden: het product beantwoordt volledig aan de beschrijving en er volgde een correcte levering.
Uitstekend

Geen opmerkingen. Alles is vlot verlopen.
Uitstekend

Ik heb de nieuwe schoenen nog niet gedragen, maar ben op het eerste zicht tevreden hoor
Goed

Rekeninghoudend met tijdgebrek besteld ik online schoenen van de Libelle actie bij Avance.
De schoenen werden tijdig geleverd.Bij het openmaken van de doos stelde ik vast dat één van beide schoenen, gebruikssporen vertoonden.
dit betreft vermoedelijk een pasmodel te zijn geweest....ondertussen opgelost, hetzij dat ik me 15 km dien te verplaatsen om de schoenen te ruilen in een winkel :-(

be.avanceshoes.com/be antwoordt: 17-10-2016
We danken u voor uw bericht en we betreuren dat de schoenen niet aan uw verwachtingen voldeden. Na uw melding hebben we dan ook onmiddellijk naar een gepaste oplossing gezocht zodat u de schoenen toch nog kon bemachtigen. We bieden onze excuses aan voor het ongemak en wensen u veel plezier met uw aankoop.

het is de eerste keer dat wij schoenen besteld hebben via de laptop en wij zij heel tevreden

Levering binnen 2 werkdagen? Besteld 8/10 geleverd 12/10 4 werkdagen
Goed

een vlugge levering en een uitstekende service
de schoenen zitten heel gemakkelijk en zijn volledig in orde conform de beschrijving en de maat

Perfect

België
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Baens
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met be.avanceshoes.com/be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen