Beoordelingen voor be.avanceshoes.com/be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 100 Trusted Shops beoordelingen sinds 31-08-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 100 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

er waren vlekjes op de schoenen. Klantendienst heeft me een reinigingsproduct opgestuurd waarmee ik die heb verwijderd.
Goed

heb al 2 keer bij Avance besteld en heb nog geen slechte ervaring gehad en de schoen die ik besteld heb zitten prima
Uitstekend

heb al 2 keer besteld bij Avance en heb nog geen slechte ervaring gehad alles was prima verlopen en de schoenen zitten elke keer prima
Uitstekend

REDELIJK SNELLE LEVERING VAN CORRECTE SCHOENEN IN DE GEVRAAGDE WINKEL.SCHOEISEL HEEL GOED VERPAKT TEGEN BESCHADIGING;
Goed

De levering was op tijd en de verpakking was in orde.
Het product was goed ingepakt.

alles zoals het hoort
Uitstekend

Prima kwaliteit en goede service
Goed

super tevreden over de snelle service. De schoenen beantwoorden aan de verwachtingen en passen perfect
Uitstekend

Ik ben zeer tevreden : vlot kunnen bestellen en zeer snelle levering
Uitstekend

De aankoop van de schoenen was een goede beslissing, zijn uitstekend, voelen goed en warm aan. Zeker aan te bevelen

kan niet beter
Uitstekend

Ik ben zeer tevreden: het product beantwoordt volledig aan de beschrijving en er volgde een correcte levering.
Uitstekend

Geen opmerkingen. Alles is vlot verlopen.
Uitstekend

Ik heb de nieuwe schoenen nog niet gedragen, maar ben op het eerste zicht tevreden hoor
Goed

Rekeninghoudend met tijdgebrek besteld ik online schoenen van de Libelle actie bij Avance.
De schoenen werden tijdig geleverd.Bij het openmaken van de doos stelde ik vast dat één van beide schoenen, gebruikssporen vertoonden.
dit betreft vermoedelijk een pasmodel te zijn geweest....ondertussen opgelost, hetzij dat ik me 15 km dien te verplaatsen om de schoenen te ruilen in een winkel :-(
Redelijk

be.avanceshoes.com/be antwoordt: 17-10-2016
We danken u voor uw bericht en we betreuren dat de schoenen niet aan uw verwachtingen voldeden. Na uw melding hebben we dan ook onmiddellijk naar een gepaste oplossing gezocht zodat u de schoenen toch nog kon bemachtigen. We bieden onze excuses aan voor het ongemak en wensen u veel plezier met uw aankoop.

het is de eerste keer dat wij schoenen besteld hebben via de laptop en wij zij heel tevreden

Levering binnen 2 werkdagen? Besteld 8/10 geleverd 12/10 4 werkdagen
Goed

een vlugge levering en een uitstekende service
de schoenen zitten heel gemakkelijk en zijn volledig in orde conform de beschrijving en de maat

Perfect

ZEER te vrede
Goed

Product was zoals omschreven en ook de levering was bijzonder snel. Voor herhaling vatbaar.
Uitstekend

Mooi en makkelijk gepresenteerd op de webshop, en zeer snelle leveringen.
Uitstekend

Zeer tevreden over de bestelling en afhandeling, juist bij Bpost was er een probleem waardoor bestelling laat tijdig geleverd werd.
Goed

helemaal in de wolken met mijn nieuw paar (of is het op wolkjes)

alles was prima
Uitstekend

ik ben zeer tevreden beter kan het niet
Uitstekend

Was de eerste keer dat ik bij Avance bestelde. Alles prima en snel verlopen. Komt vast nog een vervolg op
Uitstekend

zéér tevreden over de afhandeling van de aankoop, daarom zeker weer aankoop
Uitstekend

bij bestelling wordt een levertermijn van 2 werkdagen beloofd. In realiteit is dit minstens het dubbele. Graag realistische levertermijnen opgeven
Redelijk

be.avanceshoes.com/be antwoordt: 14-10-2016
Beste, wij danken u voor uw bericht. Onze Libelle-actie was een groot succes. Hierdoor hebben we zeer veel bestellingen ontvangen, waardoor de behandeling van uw bestelling vertraging heeft opgelopen. We bieden hiervoor onze excuses aan en wensen u veel plezier met uw aankoop!

mooie schoenen
prijs/kwaliteit

Alles vlot verlopen
Uitstekend

vlotte levering en tevreden over product
Uitstekend

zeer correcte afhandeling van de bestelling
Goed

Ik was zeer tevreden,maar spijtig hadden ze geen maatje 35 spijtig.

Ja, alles verliep vlot.

Vlotte levering.
produkten in orde
Uitstekend

ik ben tevreden over de kwaliteit van de schoenen en de vlugge levering
Uitstekend

heel tevreden vlotte service en snelle levering
Uitstekend

Ik zag de bon van Libelle en vond het zooo spijtig dat ik nergens nog een gaatje in m'n agenda vond om ze te komen kopen voor ze uitverkocht zouden zijn. Tot ik zag dat het ook online kon Snel én makkelijk Heb er gelijk pantoffels bij gedaan :)
Uitstekend

levering na een week nog steeds niet ontvangen.
Slecht

België
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Baens
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met be.avanceshoes.com/be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen