Beoordelingen voor be.avanceshoes.com/be

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 221 Trusted Shops beoordelingen sinds 31-08-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 221 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

niets aan te merken
Uitstekend

heel snelle levering, steeds goede kwaliteit

10/10 voor de afwerking van mijn bestelling
Uitstekend

alles stipt en volgens afspraak, dank u wel
Uitstekend

de levering van de laarzen was 2 dagen.

Vlotte service prima pro.ducten
Uitstekend

Correcte afhandeling van mijn bestelling, de levering was perfect in orde en ook de leveringstijd was juist. Voor mij verdienen jullie een 10 op10.
Uitstekend

Levering binnen 2 dagen ontvangen.
Zeer goede kwaliteit

Perfect
Uitstekend

Artikel was in filiaal geleverd maar geen bevestiging via email ontvangen. Na telefonisch contact was ik op de hoogte gebracht dat artikel beschikbaar was in de winkel. Service via telefoon was super en vriendelijk

Goed verlopen
Goed

bestelling is wat later geleverd dan andere webshop's maar kwaliteit en service mag er wel zijn ;-)
Goed

Het nadeel is als je in de solden schoenen bekijkt en op de site zijn ze er kun je ook aan drukken de winkel als je
dan naar de winkel gaat dan staan ze daar niet als je dan vraagt aan de verkoopster dan gaat die ze halen van achter als ik dat niet vraag heb ik niet mijn schoenen niet juist via de site geen enkel probleem maar de winkel minder

Snel correct
Uitstekend

supersnelle levering schoenen waren wel helemaal niet wat ik had verwacht (ook qua kwaliteit vond ik het minder). ook geen gratis retour, dus moest ik even naar de winkel gaan om producten terug te brengen. ik ben wel goed geholpen geweest en heb mijn gelf terug cash ontvangen. winkelbediende was wel een beetje gestresseerd en niet echt vriendelijk.
Redelijk

Alles ok, volgens verwachtingen
Uitstekend

Het was een geweldig artikel
Uitstekend

Jammer dat het zo lang duurde vooraleer de schoenen geleverd werden in de gewenste winkel. Verder was de service en de communicatie prima.

be.avanceshoes.com/be antwoordt: 06-02-2017
Bedankt voor uw berichtje. Als u kiest voor levering in een winkel bedraagt de levertijd 5 tot 7 werkdagen. Voor levering aan huis tellen we 2 werkdagen. Veel plezier met uw aankoop!

Er werd mij een paar laarzen geleverd. De laars die helemaal onderaan de doos lag, was met een grote kras. Wordt dit dan niet nagekeken?

be.avanceshoes.com/be antwoordt: 06-02-2017
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat er een laars bekrast is. Alle pakketjes worden gecontroleerd alvorens ze verstuurd worden maar vermoedelijk werd uw bestelling niet grondig bekeken. U mag gerust naar een Avance-winkel in uw buurt gaan om uw klacht voor te leggen. We bieden onze excuses aan voor dit ongemak.

Alles ok,super snelle kevering

super
Uitstekend

met vertrouwen naar de volgende bestelling
Uitstekend

Netjes geleverd en leuke sneakers uit de nieuwe collectie. Ik ben klaar voor de zomer
Uitstekend

De eerste keer online besteld bij avance en heel tevreden.

Alles prima verlopen

Perfect

super perfect

snelle en correcte levering
Uitstekend

Zeer lichteen mooie schoen. Aangenaam om te dragen
Uitstekend

Twee dagen na bestelling ontvangen, gevraagde product geleverd.

bedankt

België
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Baens
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met be.avanceshoes.com/be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen