Certificaat voor hunkemoller.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 16.251 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 16.401 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Goed geregeld
Goed

Ik heb twee mails gestuurd met de vraag over de aktie 4de artikel gratis en hen na 1 week nog steeds geen antwoord.
Dit kan m.i. beter....; al is het alvast een ontvangstbevestiging van de mail.
ik hoop spoedig van u te horen.
Vr groet, C.Rooding

Levering is snel
Goed

prima alles verliep naar wens
Goed

Alles is top geregeld, alleen vond ik het jammer dat ik de producten zelf in een doorzichtig tasje mee kreeg. Hierdoor kan iedereen zien wat je besteld hebt en zeker als je dit in het centrum moet halen is dat niet heel prettig

Goeie service

Gewoon een topservice
Goed

Het product was niet helemaal goed beschreven. Hierdoor kwamen wij voor een kleine verrassing te staan na opening van het pakket. Uiteindelijk zelf op kunnen lossen.
Goed

Helaas geen antwoord gekregen op mijn vraag over de kortingvoucher, die per ongeluk niet aangeklikt was.
Goed

Fijn dat je het in de winkel op kunt halen. Bij retour-artikelen via de winkel krijg je gelijk dezelfde dag een bevestiging, goed service.
Goed

Jammer dat er bezorgkosten betaald moeten worden. Maar verder goed
Goed

Bezorgen vind ik persoonlijk nog al lang duren... maar voor de rest is alles top
Goed

Snelle levering, was gezegd binnen 3 dagen en kon het pakketje ophalen binnen 1 dag.

Goed

Had broekjes besteld en dat is tot twee keer toe fout gegaan Heel lastig
Goed

Snelle bezorging. Ik werd goed geinformeerd over de levering. Retourbedrag werd snel teruggestort

geen klachten

nothing to declare
Goed

Helaas was mijn bestelling volgens de winkel waar ik het kwam ophalen al opgehaald, na wat zoek werk toch opgelost.

Goede kwaliteit, prima levering
Goed

Ik ben heel goed geadviseerd door de dames van Hunkemoller Groningen (Herestraat).

volgens afspraak geleverd

Nvt
Goed

Bezorging duurde langer dan het zou duren. Verder ben ik heel erg blij met het product zelf.
Goed

Voor een man is het moeilijk kiezen

nvt
Goed

Pasvorm blijk niet goed te zijn. Lag natuurlijk niet aan de bestelmethode. Die functioneerd goed.Bezorging in de winkel
Goed

Allies is en was Naar wens

Mooie en goede kwaliteit
Goed

Altijd fijne service en ze verkopen goede kwaliteit producten.
Goed

De slipjes waren binnen dezelfde maat bij de ene ruimer en bij de ander smaller.
Goed

Het is jammer dat je als je het pakketje thuis wilt laten bezorgen, daar extra kosten over komen. Voor de rest heel goed. Jullie producten zijn kwalitatief erg goed.

De levering mag wel sneller bijv binnen 24 uur
Goed

Op tijd gekregen wat ik besteld heb
Goed

Alles was in orde, ik ben erg tevreden. Het pakketje was snel bij de winkel, kreeg het gelijk mee en het was netjes verpakt.

Goede producten, goede service

Prima zo

Goede service

service was prima
Goed

De levering is prima geregeld. Echter is de kleurkeuze in de t-shirtbeha's te klein. Alleen wit, huid en zwart. Daarom koos ik eens een andere kleur en dus een ander type bh, maar daarvan is de pasvorm minder prettig.

hunkemoller.nl klantbeoordeling

hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.nl werd op 20-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Liebergerweg 28

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen