Certificaat voor hunkemoller.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 12.284 Trusted Shops beoordelingen sinds 22-04-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 12.284 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik ben erg tevreden over mijn bestelde artikelen
Goed

Zeer vriendelijk en behulpzaam en ervaren personeel in de winkel, kwaliteit/prijs verhouding is goed bij Hunkemöller, dus.....ik koop er graag..
Beoordeling 8 met een kleine opmerking: misschien iets meer keuze aanbieden voor de oudere vollere vrouw Het aanbod van voorgevormd is enorm, het niet voorgevormde is vrij klein..... Ik geef een 8
Goed

Het duurde erg lang voordat mijn pakketje bezorgd werd. Fout van de bezorgdienst. Verder een erg tevreden klant.
Goed

Zeer overzichtelijke site en goede product omschrijving. Met name de ervaringen van anderen zijn zeer bruikbaar in het keuzeproces. De artikelen zijn heel snel geleverd en de betaling is eenvoudig wanneer je gebruik maakt van Afterpay.
Goed

ben erg tevreden heb is alleen jammer dat als je na zo'n bedrag geen gratis verzending krijgt
Goed

Snelle levering en evt gratis af te halen in de winkel. Goede producten, en heel goede service. Ik had een bikinitop vorig seizoen, waarvan het plastic clipje op mn rug was afgebroken na 1 of 2 keer gedragen te hebben, kan altijd gebeuren natuurlijk. Ik ben ermee terug gegaan en heb meteen vervanging gekregen dus top
Goed

In general the products were nice but in many cases the colors presented on the website are not really reflecting the reality and that was a bit dissapointing. Also the slips sizes differ a LOT from model to model. I ordered 10 pairs of slips in size M and some of them are too small and some of them are too big. Still kept most of the products as they are very nice.
Goed

Jammer dat het niet bij een DHL punt afgeleverd kan worden. Verder helemaal tevreden
Goed

Valt kleiner dan normaal maat groter besteld
Goed

Levering liet even op zich wachten
Goed

Super makkelijk en snel.. alleen in de winkel waar ik de bikini ging ophalen zei de dame dat het voor mij wel handig is, maar voor hen alleen rompslomp? Komt heel onprofessioneel over

Prima

Prima levering
Goed

De verzendkosten zijn veel tegenover de producten
Goed

De app vind ik niet heel prettig. Niet erg overzichtelijk.
Kwaliteit producten valt soms tegen. Meestal wel tevreden.
Goed

Ik ben heel tevreden met de bestelling.

Prima
Goed

Altijd zeer tevreden. Goede service en in de winkel altijd vriendelijk.

zoals hierboven vermeld
Goed

Bezorgkosten van 4,95 vind ik wel hoog, vooral als je dus iets koopt van bv 11,95.

Goede service bij hunkemoller Emmeloord
Goed

Het is jammer dat de levertijden zo verschillen
De ene keer heb ik het binnen twee dagen binnen
Da andere keer moet ik er meer dan een week op wachten

Verder een top shop
Goed

ik heb een positive ervaring met Hunkemöller. Ik vind een hele fijne winkel om te shoppen , ben al jaren klant.

Mooie kwaliteit
Goed

Ben zeer tevreden enzal zeker vaker komen als klant
Goed

Goede service, vriendelijke mensen en mooie kleding. Zeer tevreden ook met kortingen
Goed

Er zat een foutje in de productie, de beugel stak door de afwerking.

Goede service.
Goed

In Zwolle had ik een perfecte BH aangemeten gekregen in de Hunkemollerwinkel.
Deze heb ik online bijgekocht in andere kleur en in Den Bosch laten bezorgen. Voor mij de dichtsbijzijnde winkel. 8
Goed

Pakketje was eerst onvindbaar . Werd uiteindelijk toch gevonden .
Hele fijne badjas , superzacht materiaal .
Goed

Mijn ervaring op de site is goed snelle levering. Retour ook geen problemen. In de winkel kwa ruiling geen probleem.

Gewoon goed.
Goed

Geen mail gekregen dat het klaarlag, en mocht het pas ophalen als ik de mail had gekregen.
Goed

Snelle levering en artikelen zitten goed.
Goed

Alle cup maten in badpakken zijn te klein voor mij, dit heb ik alleen bij de Hunkemöller, terwijl ik erg graag naar deze winkel ga en ze ook hele producten hebben.
Goed

De BH zit mooi en 85 B pas me beter. De bijpassende slip ( mijn man had er 2 bijgekocht ) zitten echt heel beroerd. Zonde geld € 14,95 per stuk. Het kruis is zo smal dat het constant tussen de schaamlippen zit. Die zou ik dus graag retour geven, Helaas zal dit wel niet meer kunnen. Dat merk je ook pas als je ze draagt.
Mogelijk kan ik ze wel aan u retour zenden.
Goed

Het zou mooi zijn, als de verzendkosten ook naar eigen huis gratis kan.
Goed

Helaas was het geleverde te groot dus heb ik deze retour gezonden en wacht nu op het toezenden van een kleinere maat.

Product snel in huis

Op tijd in huis

hunkemoller.nl klantbeoordeling

hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.nl werd op 20-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Liebergerweg 28

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen