Certificaat voor hunkemoller.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 12.579 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 12.631 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik heb de dame die mijn BH bestelde gevraagd het artikel in het filiaal af te laten leveren. Ik werd perfect geholpen. De BH gelijk bij thuiskomst gepast. Het zat perfect
Jammer dat bij het ophalen van de BH de dame achter de toonbank minder klantvriendelijk was dan de andere dames die mij eerder hadden geholpen.
Goed

In Bergen nh opgehaald. Prettig personeel Jurkjes zijn prima.
Goed

in de winkel prima geholpen en toen bleek dat dezelfde bh niet meer in de winkel was is deze keurig op de afgesproken dag en in de afgesproken tijd thuisbezorgd.
Goed

Artikelen niet meer leverbaar, terwijl je wel kan reserveren.

Was gewoon goed, snelle correcte levering.keurig verpakt, ikgeef n, 9

Nvt
Goed

vaak goed en liefelijk personeel in de winkel, wat zeer belangrijk is
Goed

Snellere levering bij de winkel zelf was mooi geweest.

leuke strandoutfit

snelle levering. Mooi ingepakt
Goed

Duidelijke beschrijving op dr site.
Snel geleverd

Prima afgehandeld
Goed

Levering niet erg snel maar wel netjes.

Alles prima geregeld
Goed

Prima geregeld, product opgehaald in de winkel.
Goed

Goede prijs/kwaliteit en de bezorging kwam inderdaad op het door mij uitgekozen moment. Ik blijf het wel jammer vinden dat bestellingen, hoeveel je ook uit geeft, incl. bezorgkosten zijn.
Goed

Makkelijk online bestellen, ik heb het in de kleine Hunkemöller winkel om de hoek laten bezorgen. Ideaal
Goed

Levering via een vestiging redelijk snel, producten voldoen meestal aan de kwaliteit, maat is soms wel lastig kiezen ...
vaak online bestellen, bij afhalen in de winkel direct passen en eventueel direct in de winkel retourneren en uit de winkel de juiste maat kiezen als die er is...
Shoppen in de winkel is prettiger, maar de online acties geven soms de doorslag om online te bestellen.
Goed

Ik ben altijd tevreden met jullie producten
Goed

De producten zagen er goed uit
Goed

Mijn bestelling kwam naar mijn idee een dag later aan dan gepland. Verder geen probleem. De producten zijn altijd goed en de service ook. Ze nemen de tijd voor je en willen je helpen een goede pasvorm te hebben met alles wat je wilt kopen.

Allemaal mooi
Goed

Levering duurde naar mijn mening echt lang, bijna een week. Plak BH ziet er leuk uit maar als je een beetje zweet met dit weer dan zakt die af, constant corrigeren dus. Ben over het algemeen wel tevreden met Hunkemoller, heb heel veel lingerie van hun.
Goed

Hebben leuke spullen. En je wordt goed geholpen.
Goed

Bij Hunkemoller slaag ik altijd. Eerste x dat ik via internet bestel gratis bij de winkel op halen is super. Enige min punt dat ik hem niet paste en dus wou ruilen met uit de winkel een andere maat. Deze moet ik dan eerst betalen en dat andere bedrag Word weer gestort. Maar ja dat is het enige. Verder top winkel
Goed

Netjes ontvangen. Ik ben zeer tevreden
Goed

Jammer dat het niet op voorraad was in de winkel maar mijn bestelling kom snel binnen ben tevreden

Altijd tevreden

Allemaal prima , een 8
Goed

Ik ben een trouwe klant maar toch liever in de winkel de volgende keer, kan er gelijk gepast worden.

BH is mooi

Nvt

8, ik moet niets, jammer
Goed

Altijd klantvriendelijk en fijn winkelen

Ben tevreden

Goede en snelle levering. . Tevreden met het product
Goed

Heel vriendelijk, goed meegedacht en prima geholpen, alleen jammer dat het artikel niet in voorraad was.

Ben zeer tevreden.

Gewoon goed
Goed

het schouderbandje was na 1x dragen al stuk, heb wel gelijk een andere gekregen, dat was wel fijn

hunkemoller.nl klantbeoordeling

hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.nl werd op 20-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Liebergerweg 28

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen