Certificaat voor hunkemoller.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 15.344 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 21.949 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Makkelijk bestellen, je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang, alleen het ophalen in de winkel is wat tijdrovend omdat het druk is en er maar 1 medewerker aan het werk is. Ik ben de eerste keer weggegaan omdat het zo traag ging.

Goede aanbiedingen, goede service
Goed

Weinig( kleur)keuze voor jonge meiden met wat grotere borstomvang. Weinig keuze, met name in de winkel. Er hangt veel te veel aan maximizer

Prima geregeld
Goed

Ik moest erg lang wachten in de winkel. Verder heel tevreden
Goed

De levering kon wat sneller maar voor de rest uitstekend
Goed

service is goed, zeer vriendelijk personeel in de winkel waar ik de betstelde artikelen heb opgehaald
Goed

Ik ben tevreden over de levering van Hunkemöller.
Goed

Er kwam zoveel stofdeeltjes/draadjes van het pakje af, dat ik dacht dat de pak kaal zou worden

Tevreden

Hoi

Ik ben wel tevreden
Goed

Ben erg tevreden over mijn bestelling en hoe dit is verlopen. Zal zeker nog een keer bestellen
Goed

Een leuke product dat mooi uitziet, comfortabel is en goed verzorgt. Aflevering zou handiger zijn als het eventueel ook bij buren of een afhaalpunt geleverd kon worden.
Goed

Prima, alleen de print op de pyama broek was anders
Goed

Snelle levering, het product is goed en voldoet aan de verwachting.
Service in de winkel waar ik het pakje afhaalde is prima.
Goed

Nette en snelle levering.

Tevreden.
Goed

Pakket netjes ontvangen. Doos was wel erg groot voor de inhoud.
Nachtkleding is van goede kwaliteit.
Goed

Levering duurde wat langer dan belooft
Goed

Vondt het lang duren voor dat de bestelling in de winkel was.
Goed

Levering snel conform belofte op website. Product prima en verdere service heb ik nog geen ervaring mee.
Goed

terugsturen te weinig DHL punten om dit te doen, moet je alsnog naar de winkel.

Levering duurde een week

Gewoon goed

Erg fijne passende bh’s
Goed

Producten zouden binnen 5 dagen in de winkel geleverd worden. Heeft 14 dagen geduurd. Kan liggen aan de sinterklaasdrukte maar vind het dan niet fijn dat er niet even bericht komt dat het langer kan duren.

Altijd goede kwaliteit.
Goed

het heeft een week geduurd, voordat ik de bestelling ontving. dat zullen we dan maar aan de kerstperiode wijten.
Goed

Product ziet er geweldig uit, pasvorm top jammer dat het wat laat geleverd werd (in verband met de feestdagen denk ik). Was attent geweest als ik dt even van te voren had geweten.Maar al met al........prima.
Goed

De levering kon sneller en beter gepland duidelijkheid in wanneer het pakketje te ontvangen en niet pas op de dag zelf
Goed

Ik heb witte slips besteld . Het is jammer, dat ze toch een andere pas orm hebben dan nog een jaar geleden , toen ik ze nog in de winkel kon kopen.
Goed

Ik.vind de service haastig goed van Hunkemöller ze helpen je graag echt goed

goede kwaliteit
Goed

Zondag bestelling geplaatst. Helaas pas donderdag mogen ontvangen. Producten gelukkig naar verwachting. Service, bij ontvangst in winkel, goed.
Goed

Het ging om bh accessoires
Helemaal naar wens
Veel te duur wel voor wat het is

GOED
Goed

alleen de levering was niet goed voor de rest erg fijne en goede producten
Goed

tijdig ontvangen, netjes verpakt, veel keuze in de webshop.
Goed

Een goede ervaring van producten; van heerlijk zacht en warm tot goed glad en strak. Ik heb nog nooit iets terug hoeven brengen.

hunkemoller.nl klantbeoordeling

hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.nl werd op 20-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Liebergerweg 28

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen