Certificaat voor hunkemoller.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 16.092 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 18.564 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Goede en snelle levering service was top

Fijne en mooie items

Geen commentaar

Prima
Goed

Jammer dat ik de producten niet kan ruilen. Ze moeten terug worden genomen.
Goed

erg leuke bh's besteld maar helaas paste ze geen van allen :(
in de winkel ben ik ( met wat hulp van een medewerker) toch nog met een paar mooie setjes naar huis gegaan
Goed

snelle levering en zonder kosten verzonden naar het dichtstbijzijnde filiaal
Goed

De bezorging is redelijk prijzig. De producten zijn geweldig

Fijne site en app
Snelle levering
Goed

Goed op de hoogte gehouden.

Was goed geregeld.
Goed

Service zal ongeacht goed zijn maar heb daar nog nooit geen gebruik van hoeven maken

Mooie kwaliteit
Alleen Levertijd is te lang wordt vier dagen wachten op mijn pakketje
Goed

Snel geleverd en snelle terugbetsling na retour

Een 8
Goed

Na bestelling online zou een bericht komen als de producten in de winkel afgehaald konden worden. Volgens internet met:2-3 werkdagen in het gekozen filiaal. Na een week maar eens gaan informeren. Lagen volgens planning allang in het filiaal, maar bericht.....?
Goed

Website was makkelijk en klantvriendelijk.
Product was er snel

Snel & goede voorraaf

Wat wil je weten?

Goed,
Goed

Jammer dat je niet kan aangeven wanneer je het wil laten bezorgen Pakketje op tijd geleverd en goeie en fijne bh's

Is goed
Goed

Levering duurde iets langer dan aangegeven. Het bestelde product was mooi en van zachte, fijn dragende stof. Service was heel goed. Over een probleem met de online bestelling had ik contact met de klantenservice via de telefoon en ik werd heel snel en goed geholpen met het vinden van de juiste oplossing.

Top
Goed

snel geleverd in een mooie verpakking
Goed

Het duurde bijna een week voordat ik mijn bestelling in huis had
Goed

Goed product en snel geleverd
Goed

Kleur komt niet overeen met foto.
Goed

Ik ben zeer tevreden over hunkenmuller 8 punten.
Goed

Had de bandjes breder verwacht,jammer ga het proberen

Prima webshop
Goed

vanuit Hunkemoller kreeg ik geen mail dat het product ontvangen was. Verder ging alles goed
Goed

Het duurde een paar dagen voordat het pakketje werd bezorgd.
Het pakketje ziet er erg verzorgd en stijlvol uit.
Alle artikelen zijn netjes verpakt met de hangertjes er nog bij.
Goed

perfecte service, maar jammer dat het geen gratis verzenden is.

Altijd prima

De bestelling was goed
Goed

Helaas 2 dagen later gratis verzenden op site. Dus tegen de tijd dat ik de producten had was het eigenlijk gratis verzenden
Goed

Ik moest het zelf bij de winkel weg halen om geen bezorg kosten te hoeven betalen. Vind ik niet klant vriendelijk

Snelle service, goede producten

Prima

hunkemoller.nl klantbeoordeling

hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.nl werd op 20-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Liebergerweg 28

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen