Certificaat voor hunkemoller.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 10.880 Trusted Shops beoordelingen sinds 22-04-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 10.880 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik had meerdere slips besteld bij een bh en wilde een van de slips graag ruilen voor een andere. Ik vond het heel erg jammer, vervelend en verrassend dat ik deze slip, die dezelfde prijs had als degene die retour ging, alsnog moest betalen en dat ik het geld van de retour op een later tijdstip terug gestort kreeg.

Altijd erg tevreden

was netjes verzorgd
Goed

Goede service en snelle levering
Goed

Service 3 sterren omdat ik het vervelend vond dat ik een product retourneerde en er gelijk een nieuw product voor in de plaats wilde nemen en dit moest ik afrekenen, terwijl ik hetzelfde bedrag terug bracht. Jammer dat het niet tegen elkaar weggestreept kan worden of je gelijk je geld terug kan krijgen bij een retour maar moet wachten op een refund.
Goed

De verwarming in het pand deed het al enkele dagen niet. dat is niet prettig passen.
Goed

Op tijd geleverd en in een mooi doosje

Ben te vreden
Goed

Super kwaliteit van producten,en m'n bestelling lag super snel voor me klaar
Goed

prima service en leuke pyama
Goed

goed product en een soepele levering via winkelier
Goed

Vooral bij push-up beha's zijn de maten vaak tot cup D/E/75/80, terwijl ik met een grotere maat ook graag deze producten zou willen kopen. Verder ben ik zeer tevreden over deskundigheid van verkopers, goede service en prettige winkels.
Goed

Ontvangen wat ik van het bestelde verwacht had

Fast delivery
Goed

Uitstekende service, alleen jammer dat je niet je geld terug kunt krijgen, maar in plaats hiervan een waardebon krijgt. Nu heb ik deze wel goed kunnen benutten, omdat hunkemoller goede acties heeft voor alledaagse producten. Verder alleen jammer dat de mooiste collecties zo snel uitverkocht zijn, maar enfin.
Goed

Jammer dat het thuisbezorgen niet gratis is
Goed

Alles ging heel snel en ik ben blij met het product
Goed

Stond op site dat het geleverd zou worden op Valentijnsdag maar kwam een dag later, dat was uiteraard een beetje jammer.
Product en waren super.
Goed

Terugbetalen retouren ging fout en duurde daardoor lang?
Goed

Het heeft veel moeite gekost om aan dit product te komen. De medewerkers van een ander filiaal hebben over dit product tegenstrijdige informatie gegeven.

gfg
Goed

Ik vond het jammer dat er bij DHL wat fout was gegaan tijdens het sorteren, waardoor ik langer op mijn pakket moest wachten, maar daar kan Hunkemöller zelf niks aan doen. De service van Hunkemöller was zeer goed en mijn bikini is goed en zit echt lekker
Goed

Enigszins trage levering maar is het waard om op te wachten
Goed

Snelle levering, goede service, goede kwaliteit
Goed

De levering was duidelijk te volgen en binnen de aangegeven levertijd. De producten waren goed, alleen helaas niet de juiste maat voor mij. Daarnaast was service prima, behalve dat bij het retouren in de winkel het voor mij wat bot overkwam. Over het geheel goede en betrouwbare webshop en winkel
Goed

Producten op foto's zien mooier uit dan in de echt.
Goed

Levering en service was goed
Bikini viel een beetje tegen in vergelijking met de foto's van internet en hij stond mij niet goed. Ook vond ik het jammer dat er geen vulling in zat.

Snelle levering..
Goed

Snel geleverd, fijn dat het pakket in de winkel af te halen was.

Ik vond dat ik vrij lang moest wachten op mijn bestelling. Cijfer 7

Goed en snel
Goed

De bikini die ik had besteld viel erg tegen, maar de service daarentegen was super
Goed

Producten waren niet naar wens

Netjes optijd
Goed

Snelle levering in filiaal, prijs/kwaliteit product voldoet niet aan verwachting maar retourzending mogelijk

Prima product

Adequate, transparante service
Goed

Ik heb geen minpunten of tips Helemaal in love met Hunkemöller
Goed

De bikini van anna nooshin is prachtig Wel zitten er wat vlekjes op omdat er plastic staafjes op zaten om de bikini mooi opgevouwen te houden.. dat zit er nu behoorlijk in gedrukt. levering was goed. En retourneren kan bij mij in het centrum bij een filliaal dat vind k helemaal top
Goed

Erg snel en behulpzame werknemers in de winkel :)

hunkemoller.nl klantbeoordeling

hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

hunkemoller.nl werd op 20-10-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.

Liebergerweg 28

Kamer van Koophandel 64665054
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bert Middendorp
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met hunkemoller.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen