14-04-2024
05-04-2024
14-04-2024
In de beschrijving staat dat er een rvs rooster in zit.
Nou dat is het zeker niet.
En als je gaat bellen moet er meer duidelijkheid komen.
Niet dus.

Staat ook nergens vermeld dat als je het voor 17.00 besteld het pas 3 werkdagen. Later krijgt.
Ik had hem op een vrijdag besteld in de hoop deze het weekend te kunnen gebruiken

Kreeg hem dinsdag laat pas geleverd.
Over het transport bedrijf 0 klach

amagard.com Nederland antwoordt: 15-04-2024
Dank u wel voor uw reactie, wij gaan contact met uw opnemen, daar wij geen correspondentie kunnen terug vinden m.b.t uw vragen. Het rooster is wel degelijk RVS, dat kunt u controleren met een magneet, RVS is niet magnetisch. Levertijd was correct, u besteld vrijdag om 15 uur, ( dat is dan de besteldag voor 17 uur.) Levering was dinsdag dat is dan afleverdag 2.

01-03-2024
21-02-2024
01-03-2024
Na de bestelling geplaatst te hebben van rond de € 450 werd ik geconfronteerd met extra leveringskosten van € 30 omdat er een kooiaap ingezet moest worden omdat ik graag wilde dat het op mijn erf afgeleverd wilde hebben .
Dat vond ik best wel een teleurstelling.

amagard.com Nederland antwoordt: 04-03-2024
Bedankt voor uw waardering, wij begrijpen uw gevoel. Wij communiceren dat wij bij afwijkingen aangepast transport dienen in te zetten, de vervoerder berekent deze kosten ook aan ons. Wij kiezen ervoor om het basis bedrag van transport zo laag mogelijk te houden.

05-01-2024
14-01-2024
Alles is tot zover tevreden alleen wat we niet leuk vonden is dat ze voor de garagedeur neergezet heeft
Ondanks we gezegt hadden door de telefoon dat ze bij de voordeur moest doen
Mijn zoon is extra daarvoor even gebleven voor dat hij naar zijn werk zou gaan en ze zou binnen 15 Minuten er zijn maar na 20 minuten hebben we niets gemerkt dat ze geweest was toen wou mijn zoon weg wou gaan met zijn

amagard.com Nederland antwoordt: 15-01-2024
Bedankt voor uw review, onze excuses dat u niet tevreden bent met de aflevering van uw order. Wij zullen dit zeker opnemen met de transporteur!

05-01-2024
14-01-2024
Slecht gestapeld, haalt de 1.8 kuub niet. Ook hout met schimmels ertussen. Positief is de levering juiste dag en tijd.

amagard.com Nederland antwoordt: 15-01-2024
Bedankt voor uw reactie, Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent daarom zullen wij contact met u opnemen.

04-06-2023
24-05-2023
04-06-2023
Pallet hout besteld. Zou 1,8 kuub moeten zijn, maar heb toch echt het idee dat het iets minder is.

amagard.com Nederland antwoordt: 05-06-2023
Zou u contact op willen nemen met onze verkoop (via mail of telefoon) met deze melding, zodat we u verder kunnen helpen? We horen graag van u

13-05-2023
03-05-2023
13-05-2023
Goede service, maar kwaliteit tuinaarde was zeer matig vervuild en meer klei dan aarde. grind was prima. Bezorging uitstekend.

amagard.com Nederland antwoordt: 05-06-2023
Bedankt voor de feedback, U heeft inderdaad een melding bij ons gemaakt over de vervuilde tuinaarde en samen met u hebben wij een passende oplossing gevonden.