basler-beauty.nl- Logo - Beoordelingen

basler-beauty.nl
Beoordelingen:

1.090 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.272 beoordelingen in totaal

Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 feb 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
basler-beauty.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

de meest positieve beoordeling

13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze hebben veel in huis, voor normale prijzen, want die rijzen tegenwoordig echt de pan uit je moet echt zoeken naar een goede prijs! En dat doet baslerbeaty al voor jou. Nette levering goed verpakt ! Duurt ongeveer 5 dagen, maar het komt dan ook uit Duitsland. Ik ben super tevreden en zal daar zeker meer gaan bestellen.

de meest kritische beoordeling

1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is blijven steken met mijn adres zonder huisnummer en plaatsnaam. Ik heb zelf 3 x gebeld hierover. Krijg bericht dat ze er nu (na meer dan 1 week) achter zijn gekomen dat product niet afgeleverd was en dat ze een onderzoek gingen starten. De bestelling wordt geretourneerd naar de winkel; als alles goed is krijg ik mijn geld terug... Beter is om na de constatering van de fout (of mijn eerste belletje) onmiddellijk actie te ondernemen en de bestelling opnieuw gereedmaken en opsturen, en de oorspronkelijke bestelling annuleren en afwachten op retour van DHL. Ik ga echt niet opnieuw bestellen zolang ik mijn geld niet terug heb van de eerste bestelling dus uiteindelijk zou het weken duren voordat ik het mijn bestelling zou hebben... Andere on-line winkel gezocht. Van hun heb ik de producten al binnen. Ik moet van baslerbeauty nog horen wat de status van mijn oorspronkelijke bestelling is en wanneer ik mijn geld terug krijg. Gemiste kans! Echt 0 - service! 1 ster is al teveel.

Beoordelingen voor basler-beauty.nl

Sorteren
Relevantie
12 dagen geleden

Goede prijs parfums

Goede prijs,redelijk snelle bezorging vanuit Duitsland. Alleen ging bezorging via DHL niet goed,maar daar kan Baslelbeauty niets aan doen
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen tracking ontvangen, pakket wel netjes bezorgd.

In het begin een beetje huiverig maar product in goede staat binnen een week aangekomen. Je krijgt alleen geen bericht dat het verzonden is en dus ook geen trackingnummer. Het was dan ook beetje een verrassing dat DHL met het pakket voor de deur stond. In dat opzicht zouden ze kunnen verbeteren door de klant beter te informeren.
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Échte parfum voor een hele mooie prijs.. Inclusief proefjes En ten tijde van mijn bestelling was er ook nog een kortingscode actief. Had nog wel na 4 dagen een mail gestuurd om bevestiging bestelling te checken, 3 dagen later bezorgd door DHL.
IV
Ineke v.
Maassluis
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Na een paar dagen kreeg ik een mailtje dat de bestelling in behandeling was genomen! Weer na een paar dagen is het bezorgd,maar geen bericht gekregen op welk tijdstip de bezorger langs zou komen,dat was jammer!
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De eerste keer toen ik bestelde ging het fout omdat zij de koop annuleerden en omdat de korting verlopen was wilde ik niet opnieuw bestellen. De 2e bestelling verliep vlekkeloos en is goed aangekomen.
11 dagen geleden

Betrouwbaar website

Dank jullie wel voor top kwaliteit producten, goede prijzen en klein leuke gratis cadeautjes. Ik heb 2 keer besteld al en ik ben heel blij, alles netjes bezorgt.
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging duurde wat langer , dacht dat er iets mis was gegaan Mail gestuurd waarbij gelijk reactie Prima afgehandeld, top bedrijf ! Een aanrader
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde wat lang voordat ik de bestelde artikelen ontving. Wel heel netjes was het dat ik tussendoor een bericht kreeg dat het langer zou duren.
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het product was zoals verwacht en de prijs was ook goed. Jammer dat de bezorging iets langer duurde omdat het uit Duitsland 🇩🇪 kwam.
MD
M. D.
Friesland
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ruim assortiment voor een goede prijs. Leuke acties. Prima levering. Je wordt op de hoogte gehouden als er onverhoopt vertraging is.
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een track and trace code voor Nederland zou erg prettig zijn. Nú lag het pakje al 6 dagen bij een servicepunt zonder dat ik dat wist!
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Duurde even voordat het bezorgd werd omdat het blijkbaar uit Duitsland komt. Maar verder prima geregeld en netjes afgeleverd.
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ja ik heb wel een mail dat mijn bestelling is ontvangen maar nog geen spullen duurt wel erg lang
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Dermalogica heel voordelig. Wordt netjes verzonden. Leuk kadootje. Ben er blij mee!
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Prima, snelle levering en prijzen zijn ook goed, kortom voor herhaling vatbaar.
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles was goed, levering mag alleen iets sneller. Alles was perfect ingepakt!
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een track and trace code, zodat de klant weet waar het pakket zich bevindt.
5 dagen geleden
Ik zou 10% korting krijgen bij eerste aankoop. Dat is dus niet gebeurd
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
correcte engheden levering een Iets snellere levertijd zou fijn zijn
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken m.b.t. de verzending van het pakket

Goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken m.b.t de verzending