Beoordelingen voor vegaoo.nl



Goed

3.99/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 172 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft vegaoo.nl al 5.321 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
19-03-2020
Besteldatum
07-03-2020
19-03-2020
wij hebben de producten allemaal moeten strijken. geen tegemoetkoming
gekregen
2.00
Matig

Datum van publicatie
08-03-2020
Besteldatum
26-02-2020
08-03-2020
Wij hadden met een spoedzending een levering gevraagd deze was blijkbaar aan onze deur geweest ( wat raar was vermits wij altijd thuis zijn geweest ) met het gevolg de levering dus niet tijdig is aangekomen.

Het kostuum was niet volledig waardoor we het op de gewenste dag niet konden gebruiken
2.33
Matig

vegaoo.nl antwoordt: 09-03-2020
Bedankt voor uw feedback. Het betreurt ons dat de bezorgdienst het niet goed bij u had afgeleverd en dat er een accessoires van het kostuum miste. We hebben u aangeboden het opnieuw op te sturen, maar dit was voor u niet meer nodig en heeft u het op onze kosten retour gestuurd. In ieder geval nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Datum van publicatie
03-03-2020
Besteldatum
08-02-2020
03-03-2020
Sommige kleding stukken zijn niet de centen waard wat het kost.
4.33
Goed

Datum van publicatie
28-02-2020
Besteldatum
11-02-2020
28-02-2020
Snelle en goede levering bij onze bestelling van een grote hoeveelheid kleding voor onze loopgroep bij carnaval.
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
27-02-2020
Besteldatum
12-02-2020
27-02-2020
zeer snelle service en aan de telefoon een hele vlotte bediening
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
27-02-2020
Besteldatum
16-02-2020
27-02-2020
Bestelling niet volledig. Geen tijdige oplossing mogelijk terwijl een nalevering prima had gekund als het meteen was opgepakt. Ik had tenslotte ook 15 euro voor een snelle levering betaald.
Uiteindelijk eerst een aanbod voor 3 euro en daarna 7,50 terwijl de outfit nu niet compleet was en dus niet meer is gebruikt.
2.00
Matig

vegaoo.nl antwoordt: 09-03-2020
Beste klant, onze excuses dat het kostuum niet compleet was geleverd. We hadden u aangeboden om €7,50 terug te boeken of een alternatieve accessoire aan u op te sturen, maar dit was door de korte periode voor carnaval helaas niet meer wenselijk voor u. Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie voor u.

Datum van publicatie
27-02-2020
Besteldatum
14-02-2020
27-02-2020
Twee pakken waren in dermate slechte kwaliteit dat hij ze niet meer aan heeft kunnen doen.
We hebben een kleine vergoeding gekregen dat was fair
3.67
Goed

Datum van publicatie
24-02-2020
Besteldatum
09-02-2020
24-02-2020
in de onthaal winkel,pakket niet gevonden,na veel beraad en enkele malen bellen toch gevonden,het lag eral 8 dagen
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
20-02-2020
Besteldatum
08-02-2020
20-02-2020
Goede levering, klacht snel opgelost, goede klantenservice
4.00
Goed

Datum van publicatie
17-02-2020
Besteldatum
06-02-2020
17-02-2020
Goede kwaliteit en pasvorm is ook goed. De klantenservice reageert snel. Zeer tevreden
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
16-02-2020
Besteldatum
06-02-2020
16-02-2020
Snelle afhandeling.ook retourzending verliep vlot.
3.67
Goed

Datum van publicatie
16-02-2020
Besteldatum
05-02-2020
16-02-2020
Prima in orde
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
13-02-2020
Besteldatum
02-02-2020
13-02-2020
Bij een retourzending verplicht tnt post. Terwijl het goedkoper kan via DHL. Scheelt 2 euro per pakketje.
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
13-02-2020
Besteldatum
28-01-2020
13-02-2020
Producten waren zoals de foto's. Geleverd in nette verpakking. Helaas paste het mij niet. Zelf de retour kosten betalen, dat is volgens mij niet overal zo.
3.67
Goed

Datum van publicatie
13-02-2020
Besteldatum
31-01-2020
13-02-2020
Een prachtig pak Maar nu waren we gisteren weer bij onze kleinzoons en zag ik dat er bij de gouden stof overal draden aan gekomen zijn Ik heb het wat bijgewerkt maar toch heel jammer.
De lengte van de broek is extreem lang Het shirt is prima. Ik heb gisteren een enorm stuk van de pijpen moeten innemen. Maar onze kleinzoon van 4 jaar is er razend blij mee Vriendelijke groet, Sarien Pijls
4.33
Goed

Datum van publicatie
10-02-2020
Besteldatum
29-01-2020
10-02-2020
Persoonlijk vind ik het niet heel goed dat je voor je retour moet betalen.
2.00
Matig

vegaoo.nl antwoordt: 09-03-2020
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen uw ontevredenheid. Wij kiezen er voor om de prijzen laag te houden, waardoor gratis retourneren niet mogelijk is. Als we een "gratis" retour aanbieden, dan zouden we de prijzen van onze artikelen moeten verhogen, wat ook niet echt eerlijk is tegenover de klanten die niets retour sturen.

Datum van publicatie
08-02-2020
Besteldatum
28-01-2020
08-02-2020
Snel ontvangen en goed geholpen toen ik een wijziging door moest geven
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
05-02-2020
Besteldatum
23-01-2020
05-02-2020
Pakket was op tijd geleverd maar afhaalpunt was niet open binnen de aangekondigde uren. Niet de schuld van jullie,noch van moederbedrijf maar wel vervelend.
4.33
Goed

Datum van publicatie
01-02-2020
Besteldatum
18-01-2020
01-02-2020
Ontzettend onklantvriendelijk, slechte producten en klacht niet naar wens afgehandeld
1.00
Slecht

vegaoo.nl antwoordt: 09-03-2020
Beste Klant, Het spijt ons te horen dat u zo ontevreden bent. Ik zie dat u het vervelend vond dat we geen fysiek retouradres hebben, maar dat het naar een postbusadres retour gestuurd dient te worden en retourneren niet gratis is. We hebben u een korting op een volgende bestelling aangeboden om u toch tegemoet te kunnen komen.

Datum van publicatie
29-01-2020
Besteldatum
13-01-2020
29-01-2020
Carnavalspakje besteld. Kreeg wel wat ik wilde, alleen de maten kloppen totaal niet. Je kunt niet ruilen, dus we hebben moeten retourneren en opnieuw bestelt. 11 euro extra kwijt dat na mijn mening ook anders opgelost kon worden. Via klantenservice zou ik nog 20 korting krijgen als tegemoetkoming, maar toen ik ze later nog een keer belde, moest ik maar 3 anderen producten erbij kopen.
3.67
Goed

Datum van publicatie
23-01-2020
Besteldatum
02-01-2020
23-01-2020
De service van de vriendelijkheid is 5 sterren waard maar retourneren alles behalve. Het kost je €7,50 om een pakket terug te zenden het moet klaarblijkelijk naar Frankrijk. Ook moet je lang wachten op het geld dat je nog terug krijgt. Uiteindelijk 14,00 kwijt voor het ontvangen en terug sturen.
2.00
Matig

vegaoo.nl antwoordt: 09-03-2020
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. De kosten voor het opsturen van een pakket bij PostNL zijn inderdaad sinds januari 2020 omhoog gegaan naar €7,25. De verzendkosten van ons naar u zijn €5, dit hebben we ook aan u teruggeboekt, zodat u alleen de retourkosten van €7,25 heeft betaald.

Datum van publicatie
20-01-2020
Besteldatum
09-01-2020
20-01-2020
Eerst werd in het tracking systeem gezegd dat mijn gekozen leverpunt niet beschikbaar was (geen persoonlijke verwittiging). Ik heb dan het leverpunt veranderd. Ik ben naar daar geweest op de gemailde afleverdag en mijn pakket was er niet. Dan ben ik gefietst naar het vorige leverpunt en mijn pakket bleek toch daar te zijn. Het etiket was zelfs niet gewijzigd en er was niks mis met dit leverpunt.
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
19-01-2020
Besteldatum
08-01-2020
19-01-2020
Waardeloos dat als je wat retour stuurt je die kosten moet betalen...voor mij was dat €7,25 Ik vind dat best duur voor iers retour sturen. Voor mij een reden niet meer hier te bestellen
2.33
Matig

vegaoo.nl antwoordt: 09-03-2020
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen uw ontevredenheid. Wij kiezen er voor om de prijzen laag te houden, waardoor gratis retourneren niet mogelijk is. Als we een "gratis" retour aanbieden, dan zouden we de prijzen van onze artikelen moeten verhogen, wat ook niet echt eerlijk is tegenover de klanten die niets retour sturen.

Datum van publicatie
17-01-2020
Besteldatum
06-01-2020
17-01-2020
Helemaal super. Snelle levering en goede service
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
28-12-2019
Besteldatum
17-12-2019
28-12-2019
Prima, snel, netjes.zou er zo weer bestellen.
4.33
Goed

Datum van publicatie
27-12-2019
Besteldatum
15-12-2019
27-12-2019
Nog steeds niets ontvangen
1.00
Slecht

vegaoo.nl antwoordt: 09-03-2020
Beste Klant, het spijt ons te horen dat er een vertraging was bij de bezorgdienst. Het was geleverd op de dag dat u deze beoordeling achter liet. We hadden u ter compensatie aangeboden de verzendkosten te vergoeden.

Datum van publicatie
25-12-2019
Besteldatum
29-11-2019
25-12-2019
Levering laat en bevestiging retour moet ik zelf voor gaan bellen Retour 7 dec verstuurd en op 23 dec nog steeds niks gehoord
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
24-12-2019
Besteldatum
08-12-2019
24-12-2019
Goed.
4.00
Goed

Datum van publicatie
12-12-2019
Besteldatum
30-11-2019
12-12-2019
Prima medewerking en service
4.33
Goed

Datum van publicatie
29-11-2019
Besteldatum
04-11-2019
29-11-2019
Heb mijn bestelling moeten retourneren. Na ruim twee weken zelf gebeld om te vragen naar de status van de terugboeking. Medewerker was behulpzaam en correct, nu nog max twee weken wachten op terugbetaling. Niet klantvriendelijk.
3.67
Goed

Datum van publicatie
17-11-2019
Besteldatum
06-11-2019
17-11-2019
Ik vind de kwaliteit voor vooral het pak niet gelijk aan de prijs, toen ik hem aandeed zaten er al stiksels los. Ik had hem helaas wel echt dit weekend nodig, maar anders had ik hem terug gestuurd. Het shirt en de maskers waren wel erg leuk.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
14-11-2019
Besteldatum
03-11-2019
14-11-2019
Pak niet 100 kwaliteit en verkeerde maat, maar de levering en bezorgtijd waren top
4.00
Goed

Datum van publicatie
07-11-2019
Besteldatum
27-10-2019
07-11-2019
Pakket zoek geraakt waardoor wij helaas ons halloween kl3ding niet ontvangen hebben. Krijgen wel ons geld terug maar was helaas wel een teleurstelling
2.33
Matig

Datum van publicatie
31-10-2019
Besteldatum
21-10-2019
31-10-2019
Ik ben zeer tevreden over vegaoo.nl, ik heb er voor het eerst besteld vorige week, snelle levering, goede klantenservice snel bericht terug.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
28-10-2019
Besteldatum
17-10-2019
28-10-2019
Kwaliteit was lager dan verwacht
3.67
Goed

Datum van publicatie
25-10-2019
Besteldatum
07-10-2019
25-10-2019
Afhaalpunt
Slordig... praat geen Nederlands
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
24-10-2019
Besteldatum
14-10-2019
24-10-2019
helemaal niets ontvangen
1.00
Slecht

vegaoo.nl antwoordt: 30-10-2019
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Zoals telefonisch besproken met onze klantenservice was er inderdaad was misgegaan met de verzending. Uiteraard heeft u het volledige aankoopbedrag terug ontvangen op uw rekening. Nogmaal onze excuses voor het ongemak. Mvg, Team Vegaoo

Datum van publicatie
23-10-2019
Besteldatum
01-10-2019
23-10-2019
Very happy with my costume, true size. :)
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
22-10-2019
Besteldatum
10-10-2019
22-10-2019
De producten zijn niet altijd van super kwaliteit maar de prijs en service compenseren dit.
Ik bestel graag de Halloween- en carnavalskleding bij Vegaoo.
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
18-10-2019
Besteldatum
04-10-2019
18-10-2019
prima prijs, snelle levering en super service
4.33
Goed

vegaoo.nl klantbeoordeling

vegaoo.nl

Contact
45 rue de Santoyon
38070 Saint Quentin Fallavier
Frankrijk
Tel: 0202623761
klantenservice@vegaoo.nl
vegaoo.nl
Winkel-exploitant
JADEO France SASU
45 rue de Santoyon
38070 Saint Quentin Fallavier
Frankrijk
Handelsregister
Tribunal de Commerce de VIENNE 500 375 795
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Sylvain Ferreira
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met vegaoo.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.