Beoordelingen voor vegaoo.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 189 Trusted Shops beoordelingen sinds 12-05-2017.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.606 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Super snelle levering Je kan je pakket goed volgend Super
Uitstekend

Produckt ziet er goed uit
Netjes verpakt
Snelle bezorging
Uitstekend

Was oprecht onder de indruk van de mooie verpakking
Alles tip top
Uitstekend

Ik betaalde 16€ extra leveringskosten voor een snelle levering. De levering kwam toch een dag te laat. Na contact daarover werd me de helft van de extra leveringskosten terugbetaald. Mooie tegemoetkoming.
Goed

Snel geleverd, keurig netjes verpakt.
Uitstekend

Slechte service, ze houden totaal geen rekening met feestdagen. Beloven het op een bepaalde datum te leveren en het komt vervolgens 2 dagen later. Daardoor is het niet meer nodig, en na 2 weken heb ik nog niet eens mijn geld terug Schandalig
Slecht

vegaoo.nl antwoordt: 14-08-2017
Beste Klant, We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over onze service. Uw pakket is inderdaad vertraagd geweest, maar dit heeft niet te maken gehad met een feestdag. We zien dat er ook geen contact is opgenomen over de levering, zodat we ook geen passende oplossing hebben kunnen aanbieden, wat we normaal gesproken wel altijd trachten te doen. Met vriendelijke groet, Het Vegaoo Team

Product viel erg tegen, ik had er meer van verwacht. Slappe kwaliteit. Levering moest ik extra voor betalen om hem sneller in huis te hebben. Jammer en volgens mij kan dat anders.

vegaoo.nl antwoordt: 14-08-2017
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Mocht een artikel niet naar wens zijn, dan kan deze altijd retour gestuurd worden (mits ongebruikt en ongedragen). Onze bestellingen worden verstuurd vanuit ons hoofdkantoor in Frankrijk naar Nederland, waardoor we alleen met een express levering binnen 24 uur kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Het Vegaoo Team

Ik ben erg tevreden over jullie diensten en producten

prima
Uitstekend

Goede service en snelle levering.
Uitstekend

Beschrijving van de producten was niet voldoende

vegaoo.nl antwoordt: 14-08-2017
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. We proberen onze producten altijd zo goed mogelijk te beschrijven. Mocht u suggesties hebben voor het aanvullen van een beschrijving, dan horen we deze graag om onze kwaliteit continu te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Vegaoo

snelle levering
Uitstekend

Ik heb gewoon netjes mijn artikelen gekregen, zoals ik vind dat het bij elke online bestelling hoort te gaan. De kleding past en ziet er netjes uit. Ik kan dus geen mening geven over retour te zenden e.d.
Goed

snelle en correcte levering en verpakking
Uitstekend

Zak waarin de spider man pak in was verpakt was niet goed gesloten, gelukkig was de verpakking vh pak niet beschadigd. Pak zag er op de foto uit alsof er ingemaakte spieren inzaten, helaas is dat niet het geval.

vegaoo.nl antwoordt: 11-08-2017
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We proberen zo correct mogelijk onze artikelen weer te geven op onze website, en voegen een aanvullende productbeschrijving toe om de eigenschappen van een kostuum toe te lichten. Hierin staat niet aangegeven dat het pak gespierd is. We hopen dat de bestelling verder wel naar wens is! Met vriendelijke groet, Het Vegaoo Team

Pakket zou volgens site donderdag geleverd worden. De leverancier was er echter woensdag (niemand thuis, donderdag wel). Op het briefje (enkel in het Frans) stond een ander adres gekrabbeld. Blijkbaar werd eenzijdig beslist om de 2e poging meteen op een afhaalpunt te doen. Ik heb 2€ meer betaald voor levering thuis op donderdag, om uiteindelijk toch naar het afhaalpunt te moeten gaan...

vegaoo.nl antwoordt: 11-08-2017
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Het komt zo nu en dan voor dat DPD een dag eerder langs komt. Normaal gesproken is de procedure wel dat een pakket een tweede keer in uitlevering gaat en we zullen hiervoor ook een klacht indienen bij DPD. Onze excuses voor het ongemak, we hopen dat de bestelling wel naar wens is. Met vriendelijke groet, Het Vegaoo Team

Sneller dan verwacht
Uitstekend

superservice, snelle levering, zeer correcte prijzen.
Uitstekend

Piratenkostuum besteld, overlaarsen zijn gewoon prut. Passen amper om een schoen elastieken breken bij het aantrekken. Verder geinig pak en mooie pruik

Ga zo door xxx
Uitstekend

Goed verpakt, niet lang op levering gewacht. Service goed. producten leuk en naar wens, het belangrijkste. prijs kwaliteit goed.
Uitstekend

Het pakketje was op tijd en netjes afgeleverd

goed product, goede levering
Uitstekend

Leuke spullen voor een goedkope prijs
Goed

Ik heb gelijk gebeld over de maat. Jullie bieden de maten S, M/L en XL aan ik bestel maat M/L en ontvang een maat L ipv M/L. Klantenservice heeft uitgelegd dat er de ene keer een M levert en de andere keer een L en ik had nu de pech dat ik een L heb geleverd gekregen. Bied dan niet een combinatie maat aan ik ben duidelijk niet tevreden en zal ook zeker niet meer bij jullie bestellen of aanbevelen.

vegaoo.nl antwoordt: 08-08-2017
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben een ruim aanbod van verschillende maten. In onze winkel is een combinatiemaat gelabeld als One Size, wat overeenkomt met een M/L. Bij de M / L komt het inderdaad zo nu en dan voor dat de maat L geleverd wordt. Mocht u niet tevreden zijn met de bestelling, dan kan deze uiteraard geretourneerd worden. Met vriendelijke groet, Het Vegaoo Team

Goede snelle bezorging
Netjes verpakt
Zag er goed uit
Uitstekend

Raar dat ik maar uit 2 bezorgdata kon kiezen. Morgen wat een belachelijke 16.99 kost en 3 dagen later wat 6.99 kost (ook veelste hoog in vergelijking met andere online stores) en veel was out of stock..

Wel leuke producten die ik nodig had op dat moment.
Slecht

vegaoo.nl antwoordt: 08-08-2017
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. We verzenden vanuit ons hoofdkantoor in Frankrijk naar Nederland, vandaar dat de verzendkosten wat hoger liggen dan u normaal gesproken gewend bent. Bij de keuze voor een Express levering wordt uw pakket met luchtpost verstuurd om een snelle levering te kunnen garanderen. Met vriendelijke groet, Het Vegaoo Team

Alles is prima, alleen belachelijk dat er € 6,99 bezorgkosten gevraagd worden.
Dit is echt niet meer van deze tijd
Goed

De bestelling was 2 dagen later dan toegezegd, kwaliteit van het product is zeer matig

vegaoo.nl antwoordt: 08-08-2017
Beste Klant, Het spijt ons te horen dat het pakket vertraagd geleverd is, er is zo te zien 1 dag vertraging geweest met de levering van de pakketten bij PostNL die verzonden zijn vanuit ons hoofdkantoor in Frankrijk. Mocht u niet tevreden zijn met de kwaliteit van een artikel, dan kan deze uiteraard retour gestuurd worden (mits ongedragen/ongebruikt). Met vriendelijke groet, Het Vegaoo Team

Tijdig en waar voor je geld
Goed

De site is toegankelijk, klantvriendelijk en duidelijk.
Uitstekend

het was een beetje kleiner dan verwacht
Uitstekend

Het was nog even spannend of we de kostuums op tijd zouden krijgen maar gelukkig een paar uur voor t feest toch ontvangen Service en uitleg van de helpdesk was wel echt top
Goed

Eerste keer hier een bestelling gedaan, zeer naar tevredenheid.
Producten zien er prima uit.
Producten waren na 4 dagen Afgeleverd.
Voor mij verdient dit een 8/5
Goed

Bestelling binnenkrijgen duurde vrij lang...dit had sneller gekund
Goed

Nadat ik heel de dag heb zitten wachten besloot ik een mailtje te sturen. Het pakketje bleek vertraagt door drukte op de weg. Dit kan uiteraard voor komen maar laat dkt dan weten zodat ik als klant weet waar ik aan toe ben. Ook was mijn pakketje niet goed dicht gemaakt, de plak strip van de verpakking zat vast aan de inhoud ipv de verpakking.

vegaoo.nl antwoordt: 08-08-2017
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat het pakket niet goed verpakt was, we zullen dit opnemen in onze kwaliteitsverbetering. Het is uiteraard ook vervelend dat het pakket vertraagd is geraakt en we zullen er alles aan doen om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Vegaoo Team

Beide pakketten kwamen een dag later dan de afgegeven levertijd en dat zorgde voor een beetje stress, maar verder goed
Goed

Het is wel jammer dat de verzendingskosten echt veel zijn voor iets kleins...

Als het goed is en het is correct verlopen dan verdient het 5 sterren
Proficiat
Uitstekend

De pruik was niet echt van goede kwaliteit sinds je er gewoon door kan zien. Ben redelijk teleurgesteld in het product zelf.

vegaoo.nl

Tribunal de Commerce de VIENNE 500 375 795
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Sylvain Ferreira
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met vegaoo.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen