Beoordelingen voor vegaoo.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 224 Trusted Shops beoordelingen sinds 12-05-2017.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.641 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Goed, makkelijke site, zeer snelle levering. Vegaoo.nl blijft 1 van mijn favorieten en ik bestel behoorlijk veel op verschillende site's, dus er is sprake van enige ervaring.
Uitstekend

De bestelling werd vlot afgeleverd en alles was tiptop in orde, wat kan ik er meer over zeggen?
Mijn persoonlijke cijfer is een 9
Uitstekend

Wel heel lang moeten wachten op retourbetaling. Maar toen ik had gebeld was het zo geregeld.
Uitstekend

Heel goed, goede service.
Uitstekend

Hallo, de kostuums waren uitstekend mooi en vooral gepast , in de toekomst zeker terug en we geven mondreclame . Bedankt
Uitstekend

Product was wat aan de kleine kant voor kindermaat 128.
Goed

Het bestellen de betaling de levering alles verliep zoals het hoorde. Het bestelde was wat ik had gehoopt te krijgen. Voor herhaling vatbaar.
Uitstekend

Levering duur wel 3 dagen. Wordt wel netjes vermeld en keurig op de aangegeven dag geleverd. Ik heb ballonnen, vlaggetjes en een tafelrok besteld. Alles prima kwaliteit. Tafelrok kon ik nergens goedkoper vinden.

vegaoo.nl antwoordt: 05-09-2017
Beste Klant, bedankt voor uw beoordeling. We versturen vanuit ons hoofdkantoor in Frankrijk naar Nederland, waardoor we ook vast zitten aan de standaard verzendkosten voor pakketpost van €6,99. Fijn om te horen dat u verder wel tevreden bent over de bestelling! Met vriendelijke groet, Het Vegaoo Team

Weer keurig op tijd en netjes verpaktv
Uitstekend

het jurkje wat ik had gekocht was veel te kort, maar zag ervoor de rest netjes uit.

vegaoo.nl antwoordt: 05-09-2017
Beste Klant, bedankt voor uw review. We proberen onze producten zo goed mogelijk weer te geven op onze website, maar af en toe kan het voorkomen dat een pasvorm natuurlijk afwijkt van het artikel dat gedragen wordt door de modellen op onze website. Retourneren is uiteraard mogelijk, mits de kleding ongedragen is gebleven. Met vriendelijke groet, Team Vegaoo

De kwaliteit van de producten vallen tegen.
De stof is dunner dan verwacht, had iets meer kwaliteit verwacht.
Goed

Precies wat ik zocht en snel geleverd met goede service.

prima snelle levering.
Goed

Wij hebben chinese pruiken besteld die kwalitatief niet echt goed zijn. Prijs- kwaliteit is niet ok. De levering was goed en snel,

vegaoo.nl antwoordt: 05-09-2017
Beste Klant, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de bestelde pruiken. Uw feedback is belangrijk voor ons om onze producten en service te kunnen verbeteren. Mocht u niet tevreden zijn met de kwaliteit van een artikel, dan kan deze natuurlijk retour gestuurd worden zodat u uw geld terugkrijgt. Met vriendelijke groet, Het Vegaoo Team

Ik betaalde meer dan 16€ extra om te leveren binnen 24 u.
Toch kreeg ik mijn bestelling pas na 2 dagen

vegaoo.nl antwoordt: 05-09-2017
Beste Klant, bedankt voor uw beoordeling. Helaas lijkt het erop dat er een kleine vertraging is opgetreden in het verzendproces. We raden onze klanten daarom ook altijd aan als een dergelijke situatie mocht voorkomen, om contact met ons op te nemen, zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Vegaoo Team

nvt
Goed

Kostuum is een beetje fluppie materiaal, maar goed, voor dit soort bedragen mag je ook niet veel verwachten. Een avond zal het wel doorstaan.
Goed

Netjes op tijd, het pak was voor een vrijgezellenfeest en was erg geslaagd Heeft het alleen niet overleefd, maar dat lag zeker niet aan de kwaliteit

Prima

Alles naar wens
Uitstekend

Heel tevreden vooral van de eerdere leveringstermijn en ook van de kwaliteit van de bestelde items.
Uitstekend

Duidelijke internet site en goede snelle bezorging. Prettig dat je de bestelling kan volgen vanaf bestellen tot ontvangst.
Uitstekend

Was goed verpakt maar een week wachten op het pakket is in deze tijd vrij lang...gelukkig had ik het op tijd besteld
Goed

netjes en zoals afgesproken.
Goed

Alles keurig verpakt,en altijd een een bevestiging via de mail.
Uitstekend

Prijs/kwaliteit top product. Zeer correcte levering.
Goed

Van bestellen tot levering prima geregeld.
Uitstekend

Leuke artikelen. Snelle service. Niets op aan te merken. Ga zo door.
Uitstekend

alles goed en snel ontvangen
Uitstekend

Bestelproces en betalen ging eenvoudig. Klantenservice was goed bereikbaar en kwam met een goed/duidelijk antwoord.
Kortom: een bedrijf om aan te bevelen

Veel keuze, snelle service
Uitstekend

Alles werd op tijd bezorgd, en is in goede orde ontvangen. De keuzes waren op de duidelijke website ook goed te maken.
Goed

We kregen onze spullen op de voorspelde inleverdatum. Zou tussen 17.00 en 21.00 bezorgd worden naar het was er al om 15.00. Ik was niet thuis maar gelukkig was het bij de buren afgeleverd. Goede kwaliteit artikelen. Veel plezier van gehad

Prima
Goed

Goede, snelle levering Leuke versieringen voor een klein prijsje

Super snelle levering Je kan je pakket goed volgend Super
Uitstekend

Produckt ziet er goed uit
Netjes verpakt
Snelle bezorging
Uitstekend

Was oprecht onder de indruk van de mooie verpakking
Alles tip top
Uitstekend

Ik betaalde 16€ extra leveringskosten voor een snelle levering. De levering kwam toch een dag te laat. Na contact daarover werd me de helft van de extra leveringskosten terugbetaald. Mooie tegemoetkoming.
Goed

Snel geleverd, keurig netjes verpakt.

vegaoo.nl

Tribunal de Commerce de VIENNE 500 375 795
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Sylvain Ferreira
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met vegaoo.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen